چگونه به درمان کراتینین و کم خونی در بیماری های کلیوی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به درمان کراتینین و کم خونی در بیماری های کلیوی

چگونه به درمان کراتینین و کم خونی در بیماری های کلیوی چگونه برای درمان کم خونی در کراتینین و بیماری های کلیوی؟ به عنوان یک بیمار از بیماری کلیه، شما باید با توجه به سطح بالای کراتینین و کم خونی پرداخت، هر دو آنها را نشان می دهد از کلیه خود را در حال رفتن اشتباه است.

چرا سطح کراتینین بالا؟ شما می دانید، کراتینین زباله متابولیسم عضله است و فیلتر آن را باید از طریق گلومرول کلیه های ما می شود، و پس از آن توسط ادرار تخلیه. اگر گلومرول ها آسیب دیده و GFR (عملکرد فیلتراسیون گلومرولی) کاهش می یابد، این زباله ها نمی شود اجازه، و سپس یک این سموم در خون باقی بماند، به همین دلیل کراتینین سرم نشان می دهد بالا است.

شما می دانید، کراتینین مانده متابولیسم عضله است و باید از طریق گلومرول کلیه ما فیلتر شده و پس از آن منتشر شده توسط گلومرول آسیب دیده orina.Si و GFR (عملکرد فیلتراسیون گلومرولی) کاهش می یابد، این ضایعات است به سمت چپ، پس از آن این سموم آن را در خون است، که به همین دلیل کراتینین سرم بالا را نشان می دهد باقی می ماند.

چرا بیمار از بیماری های کلیوی آسان به کم خونی consegir است؟

شما می دانید یکی از کلیه ها عملکرد آن است به ترشح EPO، بافت کلیه یک بار آسیب دیده، توانایی خونسازی مغز کاهش ترشح EPO است، سپس آن را نمی تواند انجام شود plenamente.Esa همین دلیل است که کم خونی کم خونی produce.La است نشانه مشخص این است ضعف و cansancio.Así به عنوان بیماری کلیه، شما facilmente.Además خسته، هموگلوبین پایین (کم خونی) احساس است همچنین یکی از علائم معمول از بیماران مبتلا به نارسایی renal.Entonces شما باید با توجه به آن پرداخت .

چگونه برای درمان کراتینین و کم خونی در بیماری های کلیوی؟ در واقع، به عنوان یک بیمار به بیماری کلیوی اگر شما می خواهید به تغییر ESTA وضعیت شما نیاز به پاک کردن سموم و ترمیم سلول های آسیب دیده و تبلیغ کلیه سیستم ایمنی بدن. با عملکرد کلیه خود را بهبود یافته است، تمام کسانی که علائم ناشی از بیماری کلیه را یک به یک ناپدید شد. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از مؤثرترین درمان بیماری کلیوی باید قادر به شما کمک کند.

در واقع، به عنوان یک بیمار از بیماری های کلیوی، اگر شما می خواهید به تغییر این وضعیت، شما نیاز به تمیز کردن سموم و آسیب دیده را ترمیم سلول های کلیه و ترویج بهبود عملکرد کلیه inmune.Con سیستم شما، تمام علائم ناشی از بیماری کلیه یک به یک ناپدید شد.

میکرو - پزشکی چینی Osmotherapy به عنوان یکی از موثرترین درمان برای بیماری کلیوی باید بتواند کمک کند.

علاوه بر این، شما همچنین باید یک برنامه مناسب از غذا و شیوه زندگی سالم C، که هر دو می تواند اثر شفا را افزایش دهد.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به هر دیگر کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com~~V به طور مستقیم یا ترک پیام ارسال، دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: